قیمت قوطی و پروفیل

مرجع خرید و فروش تخصصی قوطی و پروفیل ،انواع Z.انواع لوله، ستونی ، ورق ،نبشی ،ناودانی

قیمت قوطی و پروفیل

مرجع خرید و فروش تخصصی قوطی و پروفیل ،انواع Z.انواع لوله، ستونی ، ورق ،نبشی ،ناودانی

مرکز فروش تخصصی قوطی و پروفیل

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  • هزینه کمتر: برای انجام عملیات گالوانیزینگ، در مقایسه با سایر روشهای معمول جلوگیری از خوردگی، نیاز به هزینه کمتری خواهد بود.

    – هزینه کمتر برای تعمیرات و نگهداری: حتی در شرایطی که انجام عملیات گالوانیزینگ در مقایسه با سایر روشهای جلوگیری از خوردگی، هزینه برتر است، اجرای آن به دلیل عدم نیاز به تعمیرات پرهزینه‏، توصیه می شود.

    – طول عمر زیاد: طول عمر ورقهای پوشش داده شده با روی‏ در محیط های کاملا خورنده

    – اعتبار: استانداردهای مختلف در خصوص گالوانیزینگ ورقهای فولادی، درزمینه ایجاد پوششهای نازک بحث می کنند و این نشان دهنده آن است که طول عمر و نحوه عملکرد لایه روی‏، برای مصرف کننده قابل اعتماد است.

    – دوام پوشش: پوشش ایجاد شده از طریق گالوانیزه به دلیل داشتن یک ساختار متالورژیکی خاص، دارای مقاومت مناسب در برابر صدمات مکانیکی، سایش و خوردگی خواهد بود.

    – محافظت در برابر صدمات محیطی به صورت اتوماتیک: پوششهای گالوانیزه به دلیل آنکه در فولاد نفوذ کرده و به عنوان کاتد عمل می کنند، به همین دلیل خواهد توانست مقاطع ریز موجود در روی سطح فولاد را در برابر صدمات محیطی و خورندگی، محافظت نمایند.

    – محافظت کامل: پوشش ایجاد شده می تواند کلیه نقاط و سطوح فولاد را اعم از گوشه ها، جاهای کوچک و فرورفتگیها پر نموده و از خوردگی آنها جلوگیری کند. در این زمینه هیچ پوششی بهتر از پوشش گالوانیزه عمل نخواهد کرد.

    – بازرسی آسان: پوشش گالوانیزه را به راحتی و بدون نیاز با هیچ آزمایش مخربی و تنها از طریق چشم می توان کنترل و بازرسی نمود (در شرایط خاص که نیاز به ارائه تضمین برای کنترل کیفیت است، نیاز به آزمایشهای مخرب می باشد

    -رسیدن به هدف در زمان کوتاه: در صورتی که نیاز باشد از ورقهای گالوانیزه در محل استفاده شود، در این حالت نیاز به صرف زمان برای آماده سازی سطح، رنگ کردن و یا بازرسی نخواهد بود.

    -محافظت کامل توسط پوشش گالوانیزه: پروسه گالوانیزه وابسته به شرایط آب و هوائی نمی باشد.

 

جلوگیری از خوردگی فلز
پوشش قوی و کنترل شده روی فلز که از پودر شدن و ایجاد براده هنگام برش کاری جلوگیری می کند.
قابلیت شکل پذیری بالا برای کاربردهای مختلف
مقاومت بالای ورق های گالوانیزه
ورق های گالوانیزه کاملا جوش پذیر هستند و و مشکلی برای اسفاده و جوشکاری ایجاد نمی کند.
قابلیت رنگ آمیزی با انواع رنگ ها و افزایش مقاومت در برابر خوردگی با رنگ زدن

لایه گالوانیزه قرار گرفته روی فلز از پوسته شدن رنگ پس از رنگ آمیزی جلوگیری می کند.

 

 

  • reza hashemi