قیمت قوطی و پروفیل

مرجع خرید و فروش تخصصی قوطی و پروفیل ،انواع Z.انواع لوله، ستونی ، ورق ،نبشی ،ناودانی

قیمت قوطی و پروفیل

مرجع خرید و فروش تخصصی قوطی و پروفیل ،انواع Z.انواع لوله، ستونی ، ورق ،نبشی ،ناودانی

مرکز فروش تخصصی قوطی و پروفیل

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، وزارت بازرگانی چین روز دوشنبه اعلام کرد اقدامات ضد بازار شکنی را درمورد واردات فولاد از اتحادیه اروپا و سه کشور آسیایی اجرایی می کند.

بازار شکنی یا دامپینگ یک عبارت تجاری بین المللی است که طی آن یک کشور یا شرکت محصول را با قیمتی  صادر می کند که در بازار واردات خارجی نسبت به بازارداخلی صادرکننده کمتر است و به این ترتیب یک مزیت رقابتی به دست می آورد.

وزارت بازرگانی چین طی بیانیه ای اعلام کرد:« چین از ۲۳ جولای ۲۰۱۹ عوارض ضد بازار شکنی از ۱۸٫۱ تا ۱۰۳٫۱ درصد بر واردات فولاد از اتحادیه اروپا ، ژاپن ، اندونزی و کره‌جنوبی وضع می کند که شامل ورقه های فولاد و صفحه های فولاد ضد زنگ می شود». این وزارتخانه اضافه کرد که این عوارض ۵ سال اعتبار دارند.

این تصمیم پس از تحقیقات ضد بازار شکنی در جولای سال گذشته صورت گرفت که در پی شکایت هایی از صنایع داخلی آغاز شده بود. این شکایت ها توسط  کارخانه فولاد زنگ نزن شانگسی تایگا نگ و چهار کارخانه دیگر ثبت شده بود. این کارخانه مسئول ۲۵ تا ۳۵ درصد تولید فولاد چین است.

وزارت بازرگانی اعلام کرد:«آژانس مسئول بازرسی ها در نهایت حکم داد که در تولید این محصولات بازارشکنی صورت گرفته و این بازار شکنی به صنایع آسیب رسانده است».

اطلاعات انجمن فولاد زنگ نزن چین نشان می دهد این کشور در ۲۰۱۸ ، .۲۶٫۷۱ میلیون تن فولاد زنگ نزن تولید کرده که ۲٫۴ درصد نسبت به سال قبل بیشتر است.

بزرگترین  تولید کننده و مصرف کننده فولاد زنگ نزن جهان سال گذشته ۱٫۸۵ میلیون تن از این محصول وارد کرد که ۵۳٫۷ درصد نسبت به ۲۰۱۷ بیشتر بود.

در ۲۰۱۷ اتحادیه اروپا عوارض ضد بازار شکنی را بر واردات ورقه های فولاد از چین افزایش داد. این کار در پی شکایت هایی از سه تولید کننده اروپایی صورت گرفت. این عوارض از ۱۳٫۲ درصد تا ۲۲٫۶ درصد افزایش یافتند. این حرکت پکن را عصبانی کرد و قول داد که تلافی کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی